hål i tänderna

Fyfan va mycket skit jag har ätit den här helgen. Tacos, hamburgare, överdrivet mycket chips och godis och massa läsk. Tur att jag ska till tandläkarn snart, haha.

Idag var vi på match, vi var där vid 12 tiden för vi skulle se spelarbussen när den kom. Fyfan va mycket bengaler och raketer som sköts. Jag är ju lite smått paranoid, gillar inte folkmassor och inte raketer, men men vad står man inte ut med för att få se sitt kära AIK? Fyfan va kallt det var på norra, längtar till sommarn när man kan gå på match i t-shirt och shorts och sitta i parken och ta några öl innan matchen. Åh, drömmer mig bort... Men men vi spelade lika mot Mjällby, inga kommentarer ang. det... Skrek nog ut mina värsta aggressioner på plats och sen en bit påväg hem. Men nu är jag chill, nu är de cool! FAN nu glömde jag plugga till judeprovet. Hehe nu vet jag vad ja kommer göra resten av kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0