killing me softly

Vill bara dö, sjunka genom jorden. Har så jävla mycket att göra just nu orkar inte ens tänka på det. Projektarbetet ska vara inne efter påsklovet och det är PANIK för det saknas en modell och jag har inte ens tagit alla bilder än!!!!!!! För att kunna skriva klart själva rapporten måste jag skicka in bilderna så jag kan förklara hur jag har gjort min jävla kalender. På torsdag har vi prov på ALLT vi har lärt oss i frisör, dvs fackspråket, kemiska förändringar, färg, klippsätt, alltså ALLT ALLT ALLT. Sen är det projektarbetet, prov på 8 kapitel i naturkunskap m.m. Vi har inte haft ett skit att göra på 3 år sen nu helt plötsligt så kommer ALLT. KUL liksom.



Nu ska jag plugga lite mer, och sen lite mer, imorgon lite mer. men nu blev jag lite glad för jag kom på att jag bara har en lektion imorgon, woho!! ännu mer tid att PLUGGA






Ni har det bra va, det enda ni gör är att leka äta kissa bajsa o sova. Tänk om livet hade vart så enkelt.



Kommentarer
Postat av: Lollo

liknar min vardag :)

2010-03-17 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0