måndag

Orkade inte plugga igår, skummade igenom sidorna lite snabbt i boken och tänkte "äh, de får gå som det går", men de gick ju bra, hade inga fel som tur var men missade att skriva till lite saker så att ja fick avdrag på poängen. Men ett VG är alltid ett VG och det är väl helt ok med tanke på att ja inte ens hade pluggat. 

Vi samlade ihop pengarna till skivan idag, alla eftersläpp och middags biljetter. 50 000 i CASH, helt sjukt att hålla det i handen, usch får ont i magen av att tänka på det. Så jävla mycket pengar, vill bara gråta. Vet ni hur läskigt det kändes när vi skulle till banken och sätta in dom? HAHA. Det bästa var dom på banken, vi ba "aa vi vill sätta in lite pengar", "ok hur mycket då?", "eh vi vet inte riktigt men det är rätt mycket pengar", sen slänger Sanna upp kuvertet med pengarna i, och hon ba ".........vart har ni fått dom här pengarna ifrån?......................................................................." hahaha.

Nej nu är jag så jävla trött så jag håller på att dö, ska gå och lägga mig snart, behöver många timmars sömn om jag ska klara mig igenom Zigges lektion imorgon. (jag går dit för närvaron, INGET annat)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0