Måndag

Haha jag lyckades få med Johanna till Berlin, vi ska åka i april, känn på den! Nu är det bara så att hon är mer hypad än vad jag är. Det här messet fick jag av henne för nån timme sen. "Jasse, Jasse, Jasse! Berlin Berlin Berlin! Nu nu nu! Boka boka boka! Snabbt snabbt snabbt!!!! Annars dör vi :'(". Jag har inga normala kompisar, nu tycker jag synd om mig själv.

Idag var i alla fall första dagen på väääldigt länge jag gick upp kl 6! Och jag har varit hyffsat pigg idag, fick sån himla energi av träningen, dom där småbarnen kan verkligen smitta av sitt ADHD! Snart är det premiär för hollywood fruarna och Henke har bakat kladdkaka, bara för att det är internationella kvinnodagen idag (say whaaaaaaaaat?) Nej ja visste inte ens det förrän han nämnde det igår.



Skänker mina sista ord till Turkiet och jordskalvet som drabbat dom idag. Usch va hemskt, hela världen rasar samman... Först Haiti, sen Chile, och nu Turkiet. usch :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0