När man har tråkigt...

...kan man roa sig med listor! WIHO

Vad blir ditt namn baklänges? 
nimsaj

Har du gjort en snöängel i år?
Nej faktiskt inte

Hur lång tid är det längsta som du har legat på sjukhus?
Det måste vart när jag opererade mig när jag var liten, vet inte kanske 2-3 nätter?

Platt eller lockigt hår?
Bra fråga, mittimellan

Vad gör du när det regnar?
Har mens, har alltid mens när det regnar

Har en dröm gått i uppfyllelse?
En dröm... Vet inte, definera dröm?

Vad har du för startsida på Internet?
about:blank

Vem ringde du senast?
Johanna

Tycker du sengångare är söta?
Haha jaaa

Har du haft vattenkoppor?
Ja

Har du någon gång testat karate?
Nej inte vad jag kommer ihåg, på fyllan kanske

Vilken mobilsignal har du?
Afu ra - Cry baby

Minimorötter eller pommes frittes?
Pommes med beadipp

Första sporten du gick på?
Simning när jag va liten

Vad längtar du mest till just nu?
Värme

Hur gammal har du tänkt bli?
Vet inte, kanske 70? Då har man levt 5 år som pensionär och hunnit tröttna sådär lagom

Vilken TV-serie är bäst?
Oj kan inte bestämma mig. SATC, Desperate, Gossip girl, Ugly betty, Heroes

Kan du gå ner i spagat?
Nej och har aldrig kunnat!

Höga eller låga strumpor?
Låga, så jävla obehagligt med höga

Vad är du mest rädd för i hela världen?
ormar, äckeldjur i övrigt, våldtäcksmän

Har du varit kär i en kändis?
Ja, va nära på att skriva nej men kom på att ja hade en crush on Dani Filth

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det står inget roligt på laktosfri mjölk

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Helst av allt röd, men det brukar bli grön

Vad har du för färg på ditt påslakan?
rosa, gul, grön och vit :)

Vad ska du döpa dina barn till?
Barn, vem har ens sagt att jag ska ha några barn? och DINA barn dessutom, hur kan du veta att det kommer bli plural???

Sol eller snö?
Sol.......?

Bikini eller baddräkt? 
Bikini på stranden och baddräkt i simhallen 

Är du mörkrädd?
Ja....

Riktig gran eller plastgran?
Har aldrig riktigt brytt mig

Tänt eller släckt när du ska sova?
Tänt, sen släcker man precis när man håller på att somnar

Godaste drickan till frukost? 
Brämhults hallon <333

Senaste lästa bok? 
I trygghetsnarkomanernas land

Vem kramade du senast?
Henke

Har du spelat kille i teater?
Ja, HAHA, Alexander hette jag

Duscha eller bada?
Duscha, inget big fan av att bada flyter bara omkring i badkaret

Kan du ditt mobilnummer utantill?
Ja men de tog ett tag

Har du tråkigt?
Ja överdrivet

Stockholm City, Metro eller SE?
Finns .SE fortfarande? Brukar läsa metro

Hur tar du dig till skolan?
Buss och tub

Sjunger du på toan?
Nej inte vad jag vet i alla fall

Vilken färg har din jacka?
Vilken utav dom?

Är du höjdrädd?
Beror på

Vilket land vill du åka till? 
Thailand

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Johannas sexberättelse om hennes senaste ragg

Vad ska du göra nu?
Fixa te! MUMS







Fyfan vad jag är äcklig, hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0